[Labka] RIPE Atlas sonda

M. Bargo embargo at svine.us
Mon Jul 1 17:53:40 CEST 2019

Ještě jednou zdar! Počkej si na verzi 4, podle blogu to vypadá na
zajímavý kus hardware… NanoPi NEO Plus2 s 512MB RAM

https://labs.ripe.net/Members/alun_davies/new-ripe-atlas-version-4-probes

Viděl jsem ji na RIPE78 meetingu, jsem celkem zvědavej jestli jim to
lidi prostě nezačnou krást… :D

~~M. Bargo