[Labka] Senzory zpet v Labce

Vašek Nevrlý vena.neva at gmail.com
Thu Aug 22 13:48:28 CEST 2019

Ahoj vsem,
jak jsem vám asi říkal, k 31.8. konci moje 15-lete angazma na VSB a od září budu působit na nové soukr. ZŠ v Příboře, viz: www.skolagaudi.cz
Chci se zeptat, jestli by se dal jeden senzor umístit tam - v exteriéru nebo uvnitř (budova Střediska volného času na ul. Dukelská)???
Taky mě v téhle souvislosti dost zaujal nedavny email, co prisel na labku z nadace CoderDojo. Pokud zjistím v průběhu podzimu, že je zájem dětí,
zřídil bych tam na škole privátní "Dojo"..no a cokoliv ohledně správy senzoru, sdílení dat, apod. jsou skvěle náměty pro tyhle (self-)edukační účely..a přesně to co bych chtěl a asi i dokazal mezi děti šířit..kolem školy se taky sdruzuje celkem pocetna místní komunita  50-100 lidí, která by se mozna dala časem nejak oslovit/zapojit..
V průběhu září/října bych chtěl absolvovat Overovu Linuxovou školku a stát se tím konečně regulérním (platícím) členem.
Připravil bych si pak někdy k diskuzi s vama nástin tohohle projektu - jak bych si to asi představoval (a možné interakce). Bylo by to z vašeho pohledu v souladu s duchem "obrozené" labky?
Moje dosavadní pasivita (sledovani z povzdálí - v pozici tajného ctitele) byla zřejmě čekáním na tento "comingout". Díky, že jste mi dali šanci se tehle chvíle dočkat a preju vám výdrž ve všech dalších projektech i trapenich!
Tesim se zas nekdy na videnou a preju fajnovy konec leta.
Caute Va

--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.