[Labka] Omezení s prací na senzorech

Martin Ryšavý martin_rysavy at centrum.cz
Fri Aug 2 15:12:10 CEST 2019

Ahoj,

budu muset omezit práci v labce, zatím nevím v jakém rozsahu. Ve středu
mě odvezli rychlou záchrankou, potom co jsem zkolaboval a celý se
zkroutil v křeči. Mám nějakou panickou ataku a zatím jsem v akutní fázi,
tak nevím co se mnou následující týdny bude a co půjde  a co nepůjde.
Zatím vím jen to, že nejsem schopný v práci pracovat. Hned mi nabíhá ta
ataka :( labka sama o sobě mi problémy nedělala. Vypadá to, že Linuxové
kurzy budou možné a s dračákem nepředpokládám problémy vůbec

Cyberian