[Labka] Zmena pravidelneho setkavaciho dne

Tomas Overdrive-Spider Petru tpetru at labka.cz
Thu Oct 25 09:49:17 CEST 2018

Ahoj, officialni zprava, opravdu se meni pravidelny den setkavani z
Uterka na Stredu. Poslal jsem to jako kalendar invite.

Kazdopadne bych mel prosbu, kdo bude v Labce, puste tenhle hangout, at
si muzou poslechnout i lidi, o nejsou lokalne [jako ja,ktery jsem vcera
zaspal], co se delo. Pripadne se to myslim da i nahrat.

Jinak vzhledem k tomu, ze na telefonech desne blbe funguje IRC,
rozhodnul jsem se, ze udelam kanal na Slacku, ktery je vlastne takovy
IRC pro jednadvacate stoleti, vcetne toho, ze se pro nej daji psat
pluginy a dokonce jde pripojit i ke kanalu IRC, takze budou nasledovat
pozvanky na emaily vsech clenu.

Slack funguje na Jabku, Androidu, Linuxu, Macu a Widlich, takze prosim
pro chatovaci komunikaci doporucuju SLACK a pokiud nekdo nedostanete
pozvanku a chcete ji, tak dejte vedet, posilat budu na vsechny emaily v
tomhle seznamu:
https://labka.cz/wiki/doku.php?id=internal:internal_main#internal_and_non-public_contacts

Zdar a silu,

    -= 0Ver

--
“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of some people.”
― Thor Heyerdahl

Hackerspace project ........ https://labka.cz
About Overdrive ............ https://labka.cz/wiki/doku.php?id=user:overdrive
Telefon .................... 00420 721 007 507
Facebook ................... https://facebook.com/overdrive23
Twitter .................... https://twitter.com/#!/over2393
SensoricNet Project ........ https://labka.cz/wiki/doku.php?id=sensenet:sensenet
BTC ........................ 19pXRTfvtvUEE8NN3KxGDk3rg1HZK56N51
Datovka .................... 7iug7wr
GnuPG key FingerPrint ...... 08EA E4DC EF85 0F02 9267 5B48 2E58 6902 C5F8 794C