[Labka] Server

Lukáš Tisovský lukas at tisovsky.cz
Tue Oct 23 12:06:37 CEST 2018

Zdravím dobří lidé,

chci se zeptat, rád bych rozjel server jedné počítačové hry na serveru,
čistě pro vlastní účely (zatím). Tvoříme modul pro hru Neverwinter nights s
jedním kamarádem a k tomu by bylo fajn mít server. Jenomže já se servery
moc neumím, obzvlášť s těmi Linuxovými. V tomto konkrétním případě
potřebujeme udělat Virtual ve kterém běží Docker. Jsem sice programátor a
IT trochu rozumím, ovšem se servery nedělám a mé zkušenosti jsou minimální.
Mohl bych poprosit nějakého dobráka, který by třeba v úterý (30.) přišel do
Labky a pomohl mi? (klidně i jiný den pokud by mu to nevyhovovalo)
Z linuxu jsem sice dělal zkoušky na výšce, ale to bylo 10 let zpátky od té
doby je pro mě Linux sprosté slovo :-D.

https://www.facebook.com/lukas.tisovsky Kdyžtak mi můžete napsat na FB.

Díky moc pánové.

Zatím se mějte.