[Labka] Hrani RPG

Martin Ryšavý martin_rysavy at centrum.cz
Tue Oct 16 11:41:11 CEST 2018

Ahoj osobně bych měl zájem o shadowrun. Patrně by jsme to zkusili i s maželkou podle toho jak to bude schůdné
Na kdy se to plánuje? A budete potřebovat v soc. roomu stoly nebo vystačíte s paletami?

Cyberian
 RPG. Ma to dva duvody a] mozna se budu ja nebo nekdo chtit pridat at uz
 jako divak nebo jako hrac

 b] aby se to nekrizilo s nejakou  prednaskou nebo meetupem, na ktery je
 potreba soc-room. Na meetupy typicky staci bastlirna, ale na prednasky
 by melo byt v soc.roomu volno.

 Jinak v predchozim emailu jsem psal, ze pomocnou rukou pripadne financne
 jsem ochoten podporit streem, ale nechci to cele resit sam, nechci na to
 vybirat hardware konfigurovat to. Zn. ideal by asi byla nejaka kvalitni
 kamera, ktera pokryje mistnost odhadem 5x5m, mikrofon a idealne aby ta
 kamera nepotrebovala komp, ktery to bude transcodovat a aby mela takove
 rozliseni, ze pujde precist i to, co nekdo promita na zed nebo pise na
 tabuli. Ideal by asi bylo, aby krom streamovani z toho vzniknul i zaznam.

 Nechavam to na Tobe, jak rikam, jsem ochoten platit a pomahat, ale ne to
 vymyslet. Jinak Embargo uz neco takove resil do jedne hospody, mozna by
 stalo za to, poradit se s nim.

 Zdar a silu,

     -= 0ver

 --
 “Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of some people.”
 ― Thor Heyerdahl

 Hackerspace project ........ https://labka.cz <https://labka.cz>
 About Overdrive ............ https://labka.cz/wiki/doku.php?id=user:overdrive <https://labka.cz/wiki/doku.php?id=user:overdrive>
 Telefon .................... 00420 721 007 507
 Facebook ................... https://facebook.com/overdrive23 <https://facebook.com/overdrive23>
 Twitter .................... https://twitter.com/#!/over2393 <https://twitter.com/#!/over2393>
 SensoricNet Project ........ https://labka.cz/wiki/doku.php?id=sensenet:sensenet <https://labka.cz/wiki/doku.php?id=sensenet:sensenet>
 BTC ........................ 19pXRTfvtvUEE8NN3KxGDk3rg1HZK56N51
 Datovka .................... 7iug7wr
 GnuPG key FingerPrint ...... 08EA E4DC EF85 0F02 9267 5B48 2E58 6902 C5F8 794C