[Labka] [Shadowrun] : Prvni hrani

Tomas Overdrive-Spider Petru tpetru at labka.cz
Wed Oct 10 15:05:30 CEST 2018

A dojde dneska nekdo jiny? Ja byl v Labce vcera cely vecer, mel jsem tam
sraz s kamosem, ktery se stal clenem a ja a jeho banda budeme pouzivat
soc-room na hrani RPG [Shadowrun, GURPS] - cimz zvu dalsi zajemce, pokud
by se nekdo chtel pridat do teamu.

Vzhledem k tomu, ze uz tyden bojuju s ukladnym zapalem plic, i kdyz po
vecerech chodim se psici ven, aby se doma nenudila, tak pokud by tam
dneska nikdo nebyl, tak bych dal taky prednost tomu, abych nemusel
prijit a byt na lidi protivny, ale moznost, ze bych dosel existuje.

@ALL :

NEWS: v Patek ve 12:15 bude Skype showtime noveho webu. Vsecko by melo
byt uplne ok, jen budou webari asi potrebovat Dave_Page, aby jim pomohl
s implementaci mapy, vsecko ostatni je prej hotove a super. Ohledne toho
poslu na sensoric_net skype pozvanku.

Dalsi novinky zatim nemam, chci se jeste optat Marka, v jakem stavu jsou
neuralky, to pujde taky na sensoric_net.

@IVAN:

Pokud bys v ramci nemoci byl ochoten udelat to, ze mi pripravis tiskovy
podklad pro tircka, na kterem bude jak maska s chobotem, tak i plosny
spoj samotneho senzoru, tak jak jsi chtel [a me se to libilo], tak bych
nechal udelat rekneme 10 tricek vsech velikosti + nalepky uz zas konecne.

S pozdravem,

-= 0ver