[Labka] Půjčeno 1x RPI3

Jiří Sléžka dron at dronezone.eu
Thu Nov 16 09:45:15 CET 2017

Cau,

Zalezi, co na nem chces delat. Bezny provoz to az tak nezahreje, ale neco vypocetne narocnejsiho uz dokaze vyvinout zajimavejsi teploty... ja si na cpu u rbpi3 chladak radeji preventivne lepim. V labce sem rezal chladaky na ten cluster, ale mam pocit, ze sem nemel teplovodivou nalepku, tak asi nalepene nejsou...

Baj, Dron

--
Odesláno z mého telefonu s Androidem pomocí pošty K-9 Mail. Omluvte prosím moji stručnost.